ŽAIDIMAS-PAMOKA

INOVACIJA:

Naudojant žaidimų kūrimą programavimo įgūdžių mokymui sutrumpinamas programuotojo kelias – moksleiviai pradeda jo mokytis ne įstoję į universitetą, o pirmoje klasėje. Jaunieji programuotojai pradeda nuo to, kas jiems įdomiausia – žaidimų kūrimo, susipažįsta su programavimo pagrindais, išmoksta dirbti komandoje ir savarankiškai. Žaidimų programavimo žinios pritaikomos labai plačiai – nuo papildytos realybės iki bepiločių programavimo. Kurdami žaidimus mokiniai naudoja tuos pačius įrankius, kurie taikomi verslo programų kūrimui. Pažengę moksleiviai buriasi į komandas ir dirbdami virtualiai kuria savo sugalvotus žaidimus ar programas.

INOVACIJOS PASKIRTIS:

Profesionalių programavimo įgūdžių mokymas naudojant žaidimų kūrimą.

INOVACIJOS PRIVALUMAI:

Tai – atviras technologijų mokymosi būdas, pritaikytas ateities kartai. Naudojama inovatyvi, moksleiviams įdomi IT mokymo medžiaga, vyksta intensyvus dėstytojo ir moksleivio bendravimas.

ĮDOMŪS FAKTAI:

  • Pradėjus dirbti programuotoju metus trukęs programavimo kursas mokykloje gali atsipirkti vos per mėnesį.
  • Programavimo mokykloje mokęsi moksleiviai karjerą pradeda nuo pirmojo universiteto kurso ir uždirba vidutiniškai 3-is kartus daugiau.
  • Prognozuojama, kad 2020-aisiais Europoje ir JAV trūks milijono programuotojų.
  • Programavimo įgūdžių žaidimų kūrimo programoje jau mokėsi daugiau nei 300 Lietuvos mokinių.

INOVACIJOS AUTORIUS:

UAB „Solid Education“

APDOVANOJIMAI IR ĮVERTINIMAI:

  • 2014 m. konkurso „Startup Sauna“, pirmoji vieta.
  • 2015 m. konkurso „Idėja mano ateities miestui“ pirmoji vieta.
  • Konferencijos „Big Idea Weekend 2015“, geriausios verslo idėjos prizas.
Paskutinė atnaujinimo data: 2018-01-31