ŽAIDIMAS-PAMOKA
INOVACIJA:
Naudojant žaidimų kūrimą programavimo įgūdžių mokymui sutrumpinamas programuotojo kelias – moksleiviai pradeda jo mokytis ne įstoję į universitetą, o pirmoje klasėje. Jaunieji programuotojai pradeda nuo to, kas jiems įdomiausia – žaidimų kūrimo, susipažįsta su programavimo pagrindais, išmoksta dirbti komandoje ir savarankiškai. Žaidimų programavimo žinios pritaikomos labai plačiai – nuo papildytos realybės iki bepiločių programavimo. Kurdami žaidimus mokiniai naudoja tuos pačius įrankius, kurie taikomi verslo programų kūrimui. Pažengę moksleiviai buriasi į komandas ir dirbdami virtualiai kuria savo sugalvotus žaidimus ar programas.
INOVACIJOS PASKIRTIS:
Profesionalių programavimo įgūdžių mokymas naudojant žaidimų kūrimą.
INOVACIJOS PRIVALUMAI:
Tai – atviras technologijų mokymosi būdas, pritaikytas ateities kartai. Naudojama inovatyvi, moksleiviams įdomi IT mokymo medžiaga, vyksta intensyvus dėstytojo ir moksleivio bendravimas.
ĮDOMŪS FAKTAI:
- Pradėjus dirbti programuotoju metus trukęs programavimo kursas mokykloje gali atsipirkti vos per mėnesį.
- Programavimo mokykloje mokęsi moksleiviai karjerą pradeda nuo pirmojo universiteto kurso ir uždirba vidutiniškai 3-is kartus daugiau.
- Prognozuojama, kad 2020-aisiais Europoje ir JAV trūks milijono programuotojų.
- Programavimo įgūdžių žaidimų kūrimo programoje jau mokėsi daugiau nei 300 Lietuvos mokinių.
INOVACIJOS AUTORIUS:
UAB „Solid Education“
APDOVANOJIMAI IR ĮVERTINIMAI:
- 2014 m. konkurso „Startup Sauna“, pirmoji vieta.
- 2015 m. konkurso „Idėja mano ateities miestui“ pirmoji vieta.
- Konferencijos „Big Idea Weekend 2015“, geriausios verslo idėjos prizas.