ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Organizuoja, vykdo ir prižiūri kokybišką projekto valdymą, veiklų įgyvendinimą, fizinių veiklos įgyvendinimo rodiklių ir stebėsenos rodiklių pasiekimą pagal projekto finansavimo ir administravimo sutarties nuostatas, užtikrindamas projekto veiklų vykdymo teisėtumą ir savalaikiškumą.
- Organizuoja ir užtikrina projekto partnerių savalaikį atsiskaitymą ir projekto veiklų įgyvendinimą vadovaujantis sutarties ir jungtinės veiklos sutarties nuostatomis. Rengia ir derina su Lietuvos verslo paramos agentūra projekto pirkimų planą,
- prižiūri projekto viešųjų pirkimų vykdymą.
- Organizuoja ir prižiūri projekto viešinimo įgyvendinimą.
- Atsiskaito Lietuvos verslo paramos agentūrai už projekto veiklas ir pasiektus rezultatus.
- Įvertina projekto įgyvendinimo ir finansų valdymo riziką, teikia informaciją ir pasiūlymus įstaigos vadovui dėl projekto įgyvendinimo.
- Rengia pranešimus ir ataskaitas projekto įgyvendinimo klausimais.
- Kaupia ir tvarko projekto dokumentaciją.
- Bendradarbiauja su projekto partneriais ir kitomis institucijomis projekto įgyvendinimo klausimais.
- Direktoriaus pavedimu dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje.
- Rengia visus reikalingus su projekto įgyvendinimo susijusius dokumentus, juos archyvuoja.
- Vykdo kitas su projekto vykdymu susijusias funkcijas.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Aukštas universitetinis išsilavinimas.
- Lietuvos Respublikos Konstitucijos, Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų, reglamentuojančių projektų, gaunančių Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinę paramą, tvarkymą išmanymas bei taikymas darbe.
- Ne mažesnė kaip 1 metų projekto vadovo darbo patirtis.
- Užsienio kalbos (anglų k.) mokėjimas ne žemesniu kaip B2 (pažengusio vartotojo) lygiu. Ne mažesnė kaip 2 metų darbo su Europos Sąjungos struktūriniais fondais patirtis.
- Mokėjimas dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer.
- Dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo taisyklių išmanymas.
- Mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti informaciją,
- Gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, turėti gerus gebėjimus viešojo kalbėjimo įgūdžius, gebėti kitiems daryti įtaką.
- Organizuotumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, komunikabilumas, pareigingumas, atsakingumas, darbštumas.