ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Projekto komunikacijos strategijos formavimas, taikant viešųjų ryšių technologijas;
- Informacinių žodinių, rašytinių, vizualinių, audiovizualinių kūrinių kūryba;
- Projekto įvaizdžio formavimas;
- Kūrybinių idėjų generavimas, pasiūlymų teikimas ir įgyvendinimas;
- Naujų idėjų, dizaino koncepcijų, grafikos maketų kūrimas.
- Komunikacijos strategijų pasiūlymų rengimas ir įgyvendinimas.
- Socialinių tinklų (Facebook, LinkedIn) administravimas, turinio rengimas, naujienų iniciavimas ir skelbimas.
- Straipsnių žiniasklaidoje rengimas, redagavimas ir publikavimas, pranešimų spaudai iniciavimas ir rengimas.
- Projekto bei projekto veiklų viešinimas elektroninėje erdvėje.
- Visos reikiamos informacijos, susijusios su projekto veiklų viešinimu, platinimu, dalinimusi su naujienų agentūromis bei kitais galimais komunikacijos kanalais, surinkimas.
- Aktyviai dalyvauti projekto veiklose, renginiuose teikti idėjas bei pasiūlymus projekto veiklų viešinimo klausimais
- Reikalingų projekto veikloms įgyvendinti vizualinių dizaino sprendimų (renginių, kvietimų vizualiniai sprendimai, infografikai ir kt.) kūrimas.
- Aktualių temų žiniasklaidoje iniciavimas, naujovių pristatymas;
- Komunikacijos plano įgyvendinimo veiklos ataskaitų rengimas, įgyvendinamų komunikacijos veiklų statistinės informacijos paruošimas ir pateikimas.
- Kitų su projekto viešinimo veiklomis susijusių funkcijų vykdymas.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba jam prilygstantį aukštąjį išsilavinimą (privalumas rinkodaros, komunikacijos ar grafinio dizaino srities kryptis).
- Būti susipažinus su Europos Sąjungos struktūrinių fondų veiklą reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais ir Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais.
- Būti gerai susipažinusiam su Lietuvos bei užsienio inovacijų ekosistema.
- Turėti ne mažesnę nei 2 metų sėkmingą darbo patirtį komunikacijos, skaitmeninės komunikacijos ar panašioje srityje.
- Turėti patirties socialinių tinklų (Facebook, LinkedIn) administravime bei jų turinio kūrime.
- Gebėti savarankiškai bendrauti su žurnalistais ir operatyviai teikti jiems informaciją.
- Gebėti inicijuoti aktualias temas žiniasklaidoje, įdomiai pristatyti naujoves, savarankiškai organizuoti savo darbą ir profesionaliai patarti kolegoms viešųjų ryšių klausimais.
- Mokėti užsienio kalbą (anglų k.) ne žemesniu nei B2 lygiu.
- Puikūs darbo „Microsoft Office“ programomis įgūdžiai.
- Turėti patirties dirbant su dizaino, leidybos veiklomis (mokėjimas dirbti su Adobe, Corel Draw, Photoshop ar kitomis dizaino programomis).
- Labai geri darbų planavimo ir organizavimo įgūdžiai, vidinė motyvacija tobulėti ir mokytis.
- Kūrybiškumas, kruopštumas, estetiniai įgūdžiai ir dėmesys vizualioms detalėms.