ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Vykdo projekte numatytas veiklas bei funkcijas, koordinuoja vykdomo projekto eigą;
- Rengia pranešimus ir ataskaitas projekto įgyvendinimo klausimais, užtikrina komunikaciją ir bendradarbiavimą su projekto partneriais;
- Organizuoja ir prižiūri projekto viešinimą;
- Vadovo pavedimu dalyvauja susitikimuose Lietuvoje ir užsienyje;
- Siekiant užtikrinti kokybišką Projekto veiklų įgyvendinimą, teikia pasiūlymus dėl Projekto veiklų įgyvendinimo priežiūros projekto vadovui. Teikia informaciją, susijusią su projektu, projekto partneriams.
- Vykdo kitus vadovybės tarnybinius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas.
- Lietuvos Respublikos Konstitucijos, Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų, reglamentuojančių projektų, gaunančių Interreg programos finansinę paramą, tvarkymą išmanymas ir taikymas darbe;
- Ne mažesnė kaip 1 metų projektinio darbo patirtis;
- Užsienio kalbos (anglų k.) ne žemesniu kaip B2 lygiu;
- Kompiuterinis raštingumas (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer);
- Dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo taisyklių išmanymas;
- Mokėjimas valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti informaciją;
- Gebėjimas sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, turėti gerus gebėjimus viešojo kalbėjimo įgūdžius, gebėti kitiems daryti įtaką.
- Organizuotumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, komunikabilumas, pareigingumas, atsakingumas, darbštumas.