ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Vykdo projekte numatytas veiklas bei funkcijas, koordinuoja vykdomo projekto eigą.
- Rengia pranešimus ir ataskaitas projekto įgyvendinimo klausimais, užtikrina komunikaciją ir bendradarbiavimą su projekto partneriais.
- Organizuoja ir prižiūri projekto viešinimą.
- Projekto vadovo pavedimu dalyvauja projekto partnerių susitikimuose Lietuvoje ir užsienyje.
- Siekiant užtikrinti kokybišką projekto veiklų įgyvendinimą, teikia pasiūlymus dėl projekto veiklų įgyvendinimo priežiūros projekto vadovui.
- Vykdo kitas su projekto vykdymu susijusias funkcijas.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį arba jam prilygintą laipsnį).
- Išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius projektų, gaunančių Interreg Europe arba Baltic Sea Region programų finansinę paramą.
- Turėti ne mažesnę kaip 1 metų tarptautinių projektų koordinavimo arba vykdymo darbo patirtį.
- Mokėti užsienio kalbą (anglų k.) ne žemesniu kaip B2 lygiu.
- Mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Edge.
- Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo taisykles.
- Mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti informaciją,
- Gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, turėti gerus gebėjimus viešojo kalbėjimo įgūdžius.
- Organizuotumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, komunikabilumas, pareigingumas, atsakingumas, darbštumas.